جهان

برنامه های جدید سامسونگ

خلاصه نوشته
  • خلاصه مطلب
  • خلاصه مطلب
  • خلاصه مطلب
  • خلاصه مطلب
  • متن دلخواه

 

[padding top=”0″ bottom=”0″ right=”5%” left=”5%”]

مدیر عامل جدید بخش موبایل سامسونگ از برنامه های این شرکت برای آینده می‌گوید: نوآوری بیشتر اولین هدف ماست

سامسونگ به تازگی مدیر بخش موبایل خود را تغییر داده است و حال زمان ای رسیده که آقای دانگجبن کُه از برنامه ها و دید آینده ی خود به این بخش مهم و پر سود کمپانی کره ای بگوید. با ما همراه باشید تا ببینیم تیم موبایل سامسونگ با هدایت آقای کُه چه اهدافی را دنبال خواهد کرد.

در اولین مصاحبه و سوالی که از آقای کُه در مورد رکود حاکم بر نوآوری های انقلابی در بازار اسمارت فون ها پرسیده شد، ایشان اینگونه پاسخ داده اند:

ما باید زمینه های جدید را امتحان کنیم. چیزهایی که قبل از ما انجام نشده و یا خلق نشده اند.

در ادامه کُه به این موضوع اشاره کرد که سامسونگ چگونه با خلق محصولات سری گلکسی نوت، مفهوم تازه ای به اسم فبلت ها را در دنیای اسمارت فون ها تعریف کرد. مدیر جدید سامسونگ به این موضوع هم اشاره ی خاصی داشته که همیشه و دز طی این سی سالی که سامسونگ در حوزه ی موبایل مشغول به فعالیت بوده، همیشه دنبال این بوده که بداند مردم  به دنبال چه اهدافی بوده اند و چه محصولاتی می‌خواسته اند. البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که آقای کُه قبل از این مسئول بخش تحقیق و توسعه موبایل سامسونگ بوده و پیشینه ی آقای کُه هم می‌تواند آینده ی نوآورانه تری را برای سامسونگ رقم بزند.

روز دوم اسفند ماه هم که سامسونگ میخواهد پرچمداران سال 2016 خود یعنی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را معرفی کند، آقای کُه به عنوان نفر اول به روی استیج خواهد رفت و مراسم Galaxy Unpacked توسط ایشان شروع خواهد شد.

هر دو گوشی پرچمدار امسال سامسونگ از فناوری IP67 برخوردار خواهند بود که استانداردی برای ابزارهای ضد آب و خاک است. بر اساس این استاندارد، هر دو گوشی سامی خواهند توانست بدون هیچ مشکلی به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری آب دوام بیاورند. ضد آب بودن ویژگی است که سامسونگ برای اولین بار در پرچمدار دو سال قبل خود یعنی گلکسی اس 5 مورد استفاده قرار داد ولی آن را در اس 6 کنار گذاشت و بعد از آن در نسخه ی Active  گلکسی اس 6 دوباره سراغ این استاندارد آمد. علاوه بر قابلیت ضد آب بودن، سامسونگ دوباره به استفاده از اسلات میکرو اس دی برگشته و بعد از اس 6 که در آن کاهش ظرفیت باتری برای اسمارت فون در نظر گرفته شده بود، دوباره در اس 7 نیز ظرفیت باتری افزایش پیدا خواهد کرد و سامسونگ از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی برای اس 7 و از یک باتری 3600 میلی آمپر ساعتی برای اس 7 اج استفاده خواهد کرد. به نظر هفتمین کهکشانی های سامسونگ، مجموعه ای خواهند بود از بهبود ها و نکاتی که در اس 6 مورد انتقاد قرار گرفته بودند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا