اخبارتجارت

گوشی جدید نوکیا دارای شارژر مخفی برای هدفون بی‌سیم است

شرکت HMD ساعاتی قبل از سه گوشی جدید نوکیا و یک تبلت رونمایی می‌کرد.

گوشی جدید نوکیا دارای شارژر مخفی برای هدفون بی‌سیم است

در بین این گوشی‌ها، نوکیا ۵۷۱۰ XpressAudio جذاب‌ترین محصول به حساب می‌آید زیرا در بدنه‌ی آن یک کیس شارژ برای هدفون بی‌سیم وجود دارد. البته این اولین باری نیست که چنین ایده‌ای برای گوشی عملی می‌شود اما HMD اولین شرکت بزرگی است که از چنین ایده‌ای استفاده می‌کند.

پنل جلویی این گوشی مانند دیگر فیچرفون‌ها (گوشی‌های ساده) ساده است و مثلا می‌توانیم به نمایشگر ۲.۴ اینجی و دکمه‌های T9 اشاره کنیم. اما در پنل پشتی شاهد طراحی جذاب کیس شارژ هدفون بی‌سیم هستیم که این هدفون هم همراه با این گوشی ارائه می‌شود. این گوشی تا اواخر ماه جاری میلادی با قیمت ۶۹ یورو راهی بازار کشورهای مختلف می‌شود.

درون نوکیا ۵۷۱۰ XpressAudio یک باتری ۱۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تعبیه شده که می‌تواند تا ۶ ساعت انرژی لازم برای مکالمه و تا ۲۰ روز دوام باتری در حالت استندبای ارائه دهد. همچنین هدفون بی‌سیم قرار گرفته درون آن هم در صورت پخش موسیقی تا ۴ ساعت دوام می‌آورد.

HMD در کنار این محصول از دو گوشی نوکیا‌ ۸۲۱۰ (مبتنی بر گوشی کلاسیک نوکیا ۸۲۱۰ عرضه شده در سال ۱۹۹۹) و یک گوشی تاشوی معمولی به نام نوکیا ۲۶۶۰ هم رونمایی کرده است. کاربران برای خرید ۸۲۱۰ و ۲۶۶۰ به ترتیب باید ۵۹ و ۶۹ یورو بپردازند. در نهایت باید به معرفی تبلت ۸ اینچی نوکیا T10 هم اشاره کنیم که مدل وای‌فای ۳/۳۲ گیگابایتی آن با قیمت ۱۵۹ یورو راهی بازار می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا